Skönhet

     Publicerat den  2009-09-15 › 12:49:09
     under My Freakshow 0 kommentarer

Sitter just nu med fötterna i fotbad efter att ha haft lite hemmaträning med hopprep och lite trevlig styrketräning. Har även en ansiktsmask på som luktar precis som havet så man drar sig till minnes senaste utlandsresan som jag och Peter gjorde till Bulgarien. ♥ Skall även senare (när jag duschar) peela kroppen med kaffesump. Jag vet att det inte låter så fräscht men det har en slimmande effekt och dessutom så luktar ju kaffe supergott enligt mig.


Här är produkterna jag använder till mitt ansikte. Älskar den serien för ansiktet. Jag rekommenderar den starkt. Finns på apoteket, kicks m.m och är inte alls dyrt. Ansiktsmasken kostar 20:- :P



Sen har jag även provar kjolen som jag skall ha på mig på söndag på personalfesten. Den sitter så sjukt tajt så jag vet inte hur jag ska bete mig för att kunna gå som folk men det löser sig väl. HEHE. Och låt mig berätta än en gång att det är glitter & glamour-tema på festen därav denna paljettrika kjol.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK