Tidigt i säng

     Publicerat den  2009-09-08 › 22:07:47
     under My Freakshow 0 kommentarer
Nu är det dags att sova. Egentligen är jag inte alls trött men varje gång jag ser Lindt reklamen för deras nya choklad med chokladmousse på insidan vill jag bara springa bort till affären och köpa den och det vore ju inte alls bra på en tisdag. Jag har ju faktiskt tränat som ett as idag och det vore synd om snasket slank ner innan det ens är lördagkväll.

Gjorde pizza till mig och min älskling till middag idag och den blev mycket utsökt. I degen hade jag fullkorns dinkelmjöl så den blev extra matig och lite nyttigare än vanlig deg med vetemjöl. På pizzan hade jag stekt strimlad kycklingfilé, champinjoner och lite körsbärstomater samt färsk basilika och ost. Smakade smaskens, och till serverade jag en god enkel sallad bestående av tomat, isbergssallad, salt, peppar och balsamvinäger. MUMS.

sov gott


Här är matlagningen i full gång så att det bara skulle vara att slänga in den i ugnen när pumpkin kom hem från skolan.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK