TODAY

     Publicerat den  2009-09-09 › 15:45:23
     under My Freakshow 0 kommentarer

Sov till halv 10 och klev sedan upp för en lite frulle bestående av yoghurt, blåbär och lite musli. Sedan blir det lite, lite Sex and the city och sedan gjorde jag Entré och köpte en paljettkjol i guldfärg till Glitter och Glamourfeste. Den far faktiskt fruktansvärt ful men det kanske går att klä upp den lite med smycken, skor m.m. Köpte även lite födelsedagspresenter till min pumpkin som fyller år på fredag. Fick även med mig en ny foundation, ansiktsmask, ansiktsrengöring och presentpapper och lite grejs så har pysslat med presentinslagning här hemma nu innan hjärtat kommer hem och jag är då inte alls bra på det men det är väl innehållet som räknas. Dessutom hade jag ingen tejp heller så har limmat ihop pappret i hörnen och sådär men det blev gulligt. Syns att det är hemmafix. Haha.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK