Z

     Publicerat den  2009-09-06 › 10:58:48
     under My Freakshow 0 kommentarer
Jag vart nästan lite för snygg i håret för att vara för mitt eget bästa men what the hell ;) Jag har ju faktiskt jobbat som en gäääälning denna helgen och idag är sista passet innan 2 dagars ledighet. Igår visade vi såklart fotboll på Friday's och heeela restaurangen var full och vi tar väl in ca 400 pers i bara restaurangen. Tror ni att det var nå folk då? Fy fan och alla kom samtidigt. Det var både svinkul och fruktansvärt på samma gång. Vi var bara 2 värdinnor igår och vi brukar vara 4 på lördagar så det var lite blod, svett och tårar men Det är riktigt kul att jobba när det är så mycket att göra, C vart heelt svettig i Expo när hon skickade mat åt höger och vänster och försökte hålla koll på vad runnerserna hade tagit och inte tagit men det var näst intill omöjligt eftersom de är 16 år och bara gissar sig fram till vad de ska ha med sig i händerna, klandrar jag dom? Ja. Men det blev fin fint till slut och alla var glada och nöjda. Det var en sån stämmning i hela restaurangen och loungen under matchen så det liknade inget annat och att Z gjorde sista målet var ju ganska väntat. Född med matjord i fickorna. Köpte han inte en lott efter matchen så var han ju dum. Så mycket tur som Z har är overkligt. Det är fan i mig inte skicklighet när han spelar, det är bara chansningar och för det mesta resulterar det i mål. Han är lite överskattad. Dock så kan jag skryta med att hans fru är fruktansvärt trevlig då hon har varit på Friday's och ätit flertal gånger och hon hade även barnkalas för kidsiluringarna där. Trevlig prick :)

Nog om det. Nu är det frukost, dusch och jobb som står på schemat.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK