Fjåll i fjällen

     Publicerat den  2010-04-06 › 09:39:01
     under My Freakshow 0 kommentarer
Nu är vi hemma i Malmö igen med blandade känslor. Nog känns det skönt att stiga innanför dörren efter 11 timmars bilresa hem men samtidigt var det jätte jobbigt för mig att lämna alla små och fara hem. Jag vill ju ha dem nära. Men men, Nu är man här. Jag håller just i detta nuet på med att lägga in bilderna från kameran till datorn. Jag kikade lite snabbt och det var ca 90 bilder. Trodde det var fler men men. Det kommer nog upp en och annan här också i eftermiddag men för er som vill se alla kommer de att finnas ett album på facebook. :)

Jag har blivit hemskt dålig på att blogga så ni får ha lite överseende med det. Jag kommer igen ny och fräsch om några dagar ska ni se. Har lite mycket i huvudet just nu som jag inte kan skriva här och när jag inte kan det så låter jag hellre bli helt.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK