Give me a sign

     Publicerat den  2010-04-10 › 11:32:35
     under My Freakshow 1 kommentarer

Gårdagens outfit passade utmärkt i det fina vädret när man vandrade till jobbet. Och inte behövde man vara där särskillt länge heller. Stannade på ett glas med bästaste Ulla och Ivan innan vi drog oss mot våra hem. Var hemma hos bästaste igen vid 21 och det blev en lugn och avslappnande kväll i soffan. Däremot så låg älsklingen med värsta öroninfektionen och emellanåt trodde jag att han skulle dö. Mycket obehagligt.



Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen göra mig iordning för ett grymt 10 timmarspass mellan 14 och 24. Förhoppningsvis drar man väl in en rejäl summa i dricks. Hoppas hoppas. Snälla gäster :) Hoppas kan man alltid och jag känner på mig att det blir en bra dag även fast jag måste jobba när himlen är som mest blå och solen värmer som bäst. Jag kommer nog ha många ursäkter för att knalla ut på uteserveringen och lapa lite sol medans den ändå är framme.



Jen ›

Åhhh så fin du är! Vilken najsig klänning! =)

Datum: 2010-04-10 Tid: 12:04:32 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK