ringrostig

     Publicerat den  2010-04-07 › 08:46:48
     under My Freakshow 1 kommentarer
Nu är det snart dags att dra på sig vårconversen och dra till jobbet. Jag känner mig lite ringrostig kan jag tala om. Har ju inte jobbat sen den 30 mars. Men det ska nog gå bra. Jag vet inte riktigt vilka jag jobbar ihop med nu på lunchen men det spelar egentligen inte så stor roll. Gillar dem alla :)

Igår var jag ner på stan och mötte upp käraste Jennica. Vi gick i lite affärer och jag kom hem med ett knallrosa läppstift från Make up store, helt fab. Har letat länge efter rätt färg. Sen gick vi lite spontant på bio. I love you Phillip Morris. Den var riiiktigt grym. Vi börjar bli bättre och bättre med att vara biobuddys jag och Jen :) Vi har betat av 3 filmer och fler ska det blir. Vi har både draktränaren och Sex and the city på listan, sen en hel del andra med förstås :)

Nu ska det borstas tänder och dras på med läppstift :P Solen lyyyyser och våren är här.



Jen ›

Just det, sex and the city! När kommer den? FAB!

Datum: 2010-04-08 Tid: 09:24:25 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK