13.00

     Publicerat den  2010-02-12 › 13:00:27
     under My Freakshow 0 kommentarer
Svettish som fan. Har kört gryyym träning här hemma med massvis med styrkeövningar och massvis med hopprep och andra trevliga prestationsövningar. Loves it. Som alla vet tänker jag inte stå i vassen i sommar så att bli lite mer fit är ett faktum. Det är en helt annan sak om jag "hinner" bli lika fit som jag vill, men försöka duger. Jag har kommit en bit på vägen i alla fall:D Och sen att man tränar till Alice in videoland gör ju bara träninge ännu roligare. Dåligt speedad man blir. Grejer det.

Nej nu lär jag ju hoppa in i duschen innan jag svettar ner soffan totalt. Sen blir det att göra sig fin, käka lite keso med avokado och sticka till jobbet. Har hitills jobbar 22 timmar på 2 dagar. Det går bra nu och det blir väl lika mycket till innan dessa två dagarna är slut. Det går bra nu. Sen är det alla hjärtans och mys med baby. Men vi brukar ju ha söndagsmys annars också eftersom det är den enda dagen på veckan som vi båda är lediga samtidigt.

Nu: Gamla godingar som Armand van helden, Cindy Lauper, Blondie, Nationalteatern och Snap!

Fredagar är alltid bra dagar....


Nyår. bästa ligan i stan <3





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK