17 februari

     Publicerat den  2010-02-17 › 08:53:27
     under My Freakshow 2 kommentarer
God morgon sötbitar!

Sitter nu i soffan och kollar på Vakna med the voice. Gillar programmet. Josefin Crawford (stavning?) trodde att backhoppning och störtlopp var samma sak. Som jag fnissade. :) Well idag ska det jobbas. Oj vad det ska jobbas 10-15 och 18-23. Plittpass deluxe. Undra vad man ska göra de där tre lediga timmarna på eftermiddagen? Shoppa? Dricka kaffe? Snacka gojja? Sitta still? Motionera? Ja alternativen är många och om jag känner mig själv rätt så kommer jag i alla fall stå i en timme nere i omklädningsrummet och försöka fixa bort kockamössafrisyren tills jag ska ut i fronten kl 18. Och förmodligen kommer jag slå ner rumpan i personalrummet, grabba närmaste skvallerblaska och en kaffe och sitta där tills jag börjar igen.

NU ska jag borsta tänderna och fixa frippan.

hej hej


B E C C A ♥ ›

Mmm okej :/ Segt. Svårt det där. Jag måste använda plattis och balsam/inpackning ju. Kul om håret ska ramla av hela tiden..

Datum: 2010-02-17 Tid: 12:09:18 BLOGG: http://babiekills.blogg.se/
B E C C A ♥ ›

Låter bra :D Tappade du mycket hår?

Datum: 2010-02-17 Tid: 19:01:58 BLOGG: http://babiekills.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK