19 februari

     Publicerat den  2010-02-19 › 12:16:38
     under My Freakshow 0 kommentarer

God middag på er!

Idag är det fredagen den 19 februari. Frukosten är i magen, kroppen är duschad och jag har smakat en av mina tryfflar (som förövrigt blev klara igår och gjorde succé på jobbet) och de var heaven. Fan vad de var goda. En vinnare verkligen. Just i detta nu sitter jag och funderar på vad jag ska ha på mig imorgon, det är 30årsfest som står på planeringen. Spännande. Vi ska ut till Höör på kalas. Men vad ska man ha på sig? Funderar på Svarta byxor och en lila spetstopp till. Jag tror att det kan bli fint. Inte för uppklätt och inte för nerklätt. Det jag oroar mig mest över är att alla andra springer runt i klänning. Men jag har just nu ingen passande klänning för festen så det får bli byxor. Eller jag vet inte. ÅÅÅÅÅÅH. Beslutsångestens paradis. Om ni har några förslag så pop it up snälla. Det skulle verkligen behövas. Blir att gå lite tidigare in mot stan idag så att man kan köpa lite nya accessoarer. Nåt till håret kanske något örhänge eller två, eventuellt ett halsband bla bla bla. Det var så länge sedan jag var på en riktig fest så jag vet knappt hur man beter sig. haha..






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK