22 februari

     Publicerat den  2010-02-22 › 11:52:30
     under My Freakshow 0 kommentarer

Idag har jag mycket som står på listan att göra och jag har inte kommit igång med annat än planeringen.
Jag ska städa hela lägenheten grundligt så att det blir fint och fräscht och lätt att underhålla fram tills helgens besök :) Sen så ska jag till ica och köpa hem alla basvaror man ska ha hemma. Typ krossadetomater, vitabönor, pasta, matlagningsgrädde, konserver. Så att man alltid kan laga någon form av mat utan att gå att handla inför varje måltid. Vuxenpoäng. Tänkte även hinna tvätta lite så att man slipper ha massa tvätt sen. (?) Ja ni fattar. Virrvarr.

Jag har lite tvångstankar emellanåt och just nu är det att jag måste kolla klart så en skiva med Sex and the city innan jag slutar titta. Är inne på sista avsnittet nu så sen kan jag äntligen börja städa. Jag vet inte om jag ursäktar  mig själv genom att sitta längre eller hur det är men jag kan liksom inte stanna mitt i, speciellt på "morgonen/förmiddagen". Well. Det löser sig väl.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK