25 februari

     Publicerat den  2010-02-25 › 14:19:01
     under My Freakshow 1 kommentarer
Hallå lovers. Nu sitter jag i soffan, kikar på Sex and the city och har precis smakat mian tryfflar för första gången. Jag bakade dem ju i måndags. De var skiiitgoda. De kommer nog att gå hem i helgen. Jag har pysslat här hemma. Gjort iordning gästrummet nu inför besöket imorgon. Har bäddat, tagit fram handdukar och sånt där som man kan behöva när man sover borta. Gilla.

Har dammsugit lite här hemma igen också OCH gjort en morotskaka. Tror att den kanske blev lite torr om man jämför med den som jag gjorde för några veckor sedan. Men jag vet inte. Vi får se när vi smakar på den. Jaja. Idag ska jag jobba 18-02, jobbar imorgon och lördag med vilket känns lite tråkigt när vi får besök och allt men Peter kommer ta väl hand om dem på egen hand. :)

Nu ska jag ta mig en apelsin, ett bad och en peeling av ansiktet. Är så torr att jag flagnar. Detta har jag aldrig varit med om förut. Helt sjukt. :/

Adventsljusstaken är kvar hos grannarna, 4 dagar kvar till Mars. Hur länge kan man ha den?


mamma Kallin ›

Vad Du är gullig Moa , som fixar och styr. Synd att Du jobbar, men vi får väl gå och titta på Dig på jobbet.

Kram så länge

Datum: 2010-02-25 Tid: 18:31:38



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK