26 februari

     Publicerat den  2010-02-26 › 12:46:16
     under Vardag 0 kommentarer
Här kommer lilla ludde hå hå ja ja, bärande på sin kudde, hå hå ja ja.
Här kommer luddes mamma hå hå ja ja, bärande på detsamma, hå hå jaja.

God lunch (?) på er. Idag ska det jobbas 16-23.30 och imorgon 11-18 :D jag fick mitt pass bytt med snällaste Ivan så han tar mitt sena och jag får gå kl 18. Lycka lycka lycka. Så himla sköönt verkligen. Får jag också umgås lite ikväll. Trevlans.

Jag tror att det mesta är klart här hemma. vilket känns skönt. Nu ska jag skynda mig att göra mig i ordning så att jag kanske hinner i alla fall 10 min på stan innan jag börjar :) Mer matnyttigt än såhär blir det nog inte faktiskt, om det ens räknas som matnyttigt. Well frukosten är i alla fall i magen nu (jag vet att det är sent men jag jobbade faktiskt till 02. igår och då får man äta frukost 12.30) och duschen väntar på mig. Sen lite smink smink smink, hår, hår, hår..

puss puss puss





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK