Aj mina fötter

     Publicerat den  2010-02-11 › 10:54:40
     under My Freakshow 1 kommentarer
håhå. Jag jobbade 13,5 timmar igår och mina fötter VÄRKER. Aj vad det värker. Det är helt otroligt. Så nu ska jag ta mig ett bad och massera mina stackars fossingar riktigt ordentligt. Men shit så vi hade och göra igår. Det var helt otroligt. Jag sålde för mer än vad jag gjorde i lördagskväll och då jobbade jag även LÄNGRE. Helt overkligt. Men det var kul och teamwork var ett faktum. Ikväll blir det jobb i köket och förhoppningsvis inte lika mycket att göra. 18-02. Jag har även hört rykten om att jag ska jobba 14-02 istället för 12-22 på lördag. Känns som att jag borde få veta det kanske idag(?) det är ju lite skillnad och dessutom på olika ställen i restaurangen.
Well well.


Sandra ›

Aaaaah, avesta bosättning. Ska ta mig en kik, utifall :)

Datum: 2010-02-11 Tid: 11:14:56 BLOGG: http://sandraohstrom.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK