Bara jobb

     Publicerat den  2010-02-08 › 14:32:36
     under My Freakshow 0 kommentarer

Det har inte hänt mycket i mitt liv sen sist jag petade ihop ett inlägg här. Jag har bara jobbat. Sen också, både i fredags, lördags och igår. Även ikväll bjuds det på sen jobb. Till 02. Men mycket kosing får man ju i mars för detta i alla fall och tur är väl det. :) Inte för att jag har nåt emot att jobba. Speciellt inte i servisen nu när man har fått känna på hur det är att få lite dricks. Damn vad det är nice :)...

I detta nu sitter jag i soffan fullt redo att traska iväg till jobbet. Jag vet inte om jag börjar 16.45 eller 18.00 vilket är lite drygt. Måste även inhandla lite smink, funderar på att skaffa en sån där mineralfoundation. Någon som vet om det är nå bra grejer? Även en ny mascara vore fint.

Värt inlägg, eller inte. Nä, lite käk.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK