Biggest loser

     Publicerat den  2010-02-18 › 11:52:19
     under My Freakshow 1 kommentarer
Vilket jäkla program. Jag blir helt tårögd. Alla dessa tjocka människor som längtar efter en förändring, som längtar efter att kunna leva ett normaltliv och leva länge, se deras barn växa upp. För mig är det så hemskt att man kan låta sig själv bli så tjock att hela livet står på spel. Eller tänker man: äh, nu är jag så tjock så nu spelar det ingen roll längre. Jag tycker att det är fantastiskt att de har sökt in till detta prorgammet, för det är ett tecken på att de vill ha förändring. I den säsongen som de visar nu är det man och hustru/ förälder och barn som tävlar. Ja tårkanalerna fylls med jämna mellanrum. Någon som vet när nästa svenska version av programmet kommer på tv? snacka om att det ska följas stenhårt.
Vad tycker ni om The biggest loser?


källa: google.com


Lina ›

jag äääälskar programmet! :D

Datum: 2010-02-19 Tid: 09:15:19 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK