Coraline

     Publicerat den  2010-02-04 › 22:19:02
     under My Freakshow 1 kommentarer
Gog kväll.

Har precis kikat klart på filmen Coraline. Lagomt påtända de måste ha varit när de skapade den alltså. jäklar i mig. Men den var riktigt bra. En film helt i min smak, stenad och helt utanför verklighetsboxen. Många plus ++++ från min del. Se den om ni inte har sett den säger jag bara.

Imorgon kör jag mitt första pass som servitris själv med egen kassa osv. Jag är väldigt nervös men ska försöka att inte tänka på det så mycket. så nu är man Värdinna, kock och Servitris på samma restaurang. Inte illa pinkat för en 20åring tycker jag. :) Trivs som sjutton på jobbet.

Nu är det dags att sova så att man hinner göra sig fin som satan imorgonbitti innan jobb. Ska man jobba i 11 timmar så lär man ju dra på sig masken liksom ;)


puss på er söthögar


B E C C A ♥ ›

Du har fått en award i min blogg :)

Datum: 2010-02-04 Tid: 22:57:19 BLOGG: http://babiekills.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK