.

     Publicerat den  2010-02-08 › 21:46:10
     under My Freakshow 0 kommentarer

Idag fick jag gå tidigare från jobbet. Såå skönt. Behöver ha en vilokväll och umgås med min kära. Imorgon är jag också ledig, super nice. Jag har ändå endel saker som jag vill hinna med att göra imorgon så det blir nog att gå upp hyffsat tidigt.

Städa lägenheten
Tvätta
Träna
Städa i garderoben och byrån. Försöka komma på nåt bra system.
med mera, med mera :)

Jag är så trött på att allt ligger huller om buller i min byrå. Jag vill ha ordning men jag har lite för mycket kläder för det. Så jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig. men det ordnar sig nog. Funderar även på om man ska utnyttja galjarna till max i garderoben och hänga upp hela outfits. Förstå vad tid man skulle spara när man inte har någon inspiration till en ny outfit. Toppen. Very gooooooood. Funderar även på att sätta mig lite vid symaskinen imorgon igen efter att jag har kollat och rensat garderoben. kanske kan man skapa något kreativt av gamla plagg. Vem vet :)






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK