Finns det några snälla barn?

     Publicerat den  2010-02-02 › 09:29:56
     under My Freakshow 1 kommentarer
Ja, jag är ett snällt barn, har alltid varit ett snällt barn och kommer alltid att vara ett snällt barn. Jag kommer förmodligen även få snälla barn eftersom jag är så snäll.

Ja. Idag känner jag mig snäll helt enkelt.

Jag sitter i soffan med dagens outfit som jag inte tänker ta kort på som vanligt även fast jag är lika snygg som vanligt men ni får inte se. HAHA. En som däremot får se är Jennica som också är väldigt snäll. När vi umgås händer mycket snällt. Jag ska vara med henne idag när hon sminkas hos make up store. Spänningen är olidlig och sedan blir det väl som i vanlig ordning en kaffe på något E-house. Synd att bryta gammal vana. Inte sant?

Något som däremot känns lite jobbigt och inte riktigt okej är att jag har allt mitt smink kvar på jobbet och alla mina hårstyleingsprodukter med för den delen eftersom vi stack ut direkt efter jobbet i lördags. Jag har inte orkat hämta det innan så jag har varit sminklös i 2 dagar. Inte riktigt okej men ganska skönt. Dock ej inte lika söt som vanligt och söt det vill man ju vara. Så innan jag träffar Jennica 10.45 så bör jag för andra människors skull gå förbi Friday's och sminka upp min fejja lite så att man ser representabel ut. Naturligtvis är ju detta självförvållat och i lördags nödvändigt för jag tror inte ens att mina kompisar vill veta av mig om jag har samma frippa som under kockamössan. Den är ICKE ljuvlig..

Nu ska jag slänga i mig lite frukost och sedan pinna iväg till jobbet för en liten sminkning á la vardag och kanske berätta för cheferna att jag har nytt nummer? Good idea.


Puss mina sköningar och ha en underbar dag. Här har jag hört ryktas om snöstorm, inget som förvånar mig längre eftersom det har varit så hela vintern. Dock förvånar det alla skåningar att det faktiskt finns någonting som heter snö och häromdagen var det första gången jag såg en plogbil. Inte illa. Lite för sent men bättre sent än aldrig. Slipper i alla fall de stackars personbilarna leka plogbil med deras små golfar och nissan sunny.

puss


alicia ›

GRATTIS, du har vunnit en tandblekning i min blogg! :-)



Skicka din adress till [email protected] så skickar jag iväg det så fort jag kan. Kram/alicia

Datum: 2010-02-03 Tid: 11:06:45 BLOGG: http://unitedstyle.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK