flashback backflash flash flash back back flash.

     Publicerat den  2010-02-24 › 23:43:49
     under My Freakshow 0 kommentarer
Oboy vilken dag vänner, bekanta och fans. Började kl 10 i köket och jobbade där till 17. Skön dag och helt lagom att göra. Trevlish. Stämplade ut kl 17 och stämplade in igen kl 18. i rödvitrandig uniform och väst (servitris). Ut kommer man och självaste Ne-yo äter hos oss. Ja ni hör rätt mina damer och herrar.  Och shit så kort han var. Hela restaurangen nynnade tyst på hans låtar, flickorna fnissade och flera av mina gäster var tvugna och fråga om det var självaste HAN som satt där. Ja sa jag och log. Eftersom jag tyckte att han kunde få vara människa på vår restaurang och inte kändis så tog jag inga bilder eller autografer. Men såhär i efterhand hade det ju varit ball att ha en bild på honom på kameran. Well. To late. Fick även lite politiker vid ett av mina bord Beatrice Ask  och en kille som jag var på samma europaparlamenstutbildning som. Lite FLAASHBAAACK. Längtade väldigt mycket tillbaka till den tiden då man var riiiiktigt politiskt aktiv. De var sååå trevliga (hade inte väntat mig något annat) loves it. Fin dag med andra ord.  Stämplade ut  vid 23 tiden. Gick även hem med en SKAPLIG hacka i dricks också. Inte fy skam. Pussar på denna dagen med blöta kyssar även fast jag spenderade 13 timmar på jobbet. Självfallet var det lite missöden på vägen som gjorde mig både förbannad och förvirrad men det goda har vägt upp det.


Puss puss nu ska jag nanna kudden.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK