FÖRBANNAD

     Publicerat den  2010-02-09 › 12:07:51
     under My Freakshow 3 kommentarer
Här försöker man städa och göra fint men den förbannades jävla dammsugaren krånglar. Börjar med att den låter helt konstigt vilket den aldrig har gjort förr. Jag öppnar luckan till dammsugarpåsen och kollar hur det ser ut men den är långt ifrån full och jag fattar inte vad felet är. Jag tar ut dammsugarpåsen och blåser lite i röret om det är nåt som har fastnat. Inget där. Sen kommer det. att få dit den där jääääävla helvetes jääävla dammsugarpåsen igen. Fy fan för konstruktionen. Jag får inte dit den. Jag vet att jag är oteknisk men vad fan!! Nä tacka vet jag min gamla bettan som inte fick följa med till Malmö. Hon var enkel att förstå sig på. Det får helt enkelt bli Peters projekt att sätta tillbaka dammsugarpåsen igen när han kommer hem för jag vet då fan inte hur man gör på hans spexiga dammsugare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jen ›

Hahahaha, tycker Peter får vara den som sköter dammsugarn härdanefter ;) Puss!

Datum: 2010-02-09 Tid: 16:05:18 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.
Peter ›

Bra sagt Jennica! Det skulle åtminstone bli lite billigare på det viset =)

Datum: 2010-02-10 Tid: 17:02:16
Moa ›

HAHA. Very funny. Med tanke på att han inte dammsuger så tror jag att det inte är någon bra lösning.

Datum: 2010-02-11 Tid: 10:50:44 BLOGG: http://mooakarlsson.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK