Föryldast i stan

     Publicerat den  2010-02-15 › 10:03:27
     under My Freakshow 0 kommentarer

Hej jag heter Moa och jag är förkyldast i stan, kleenex är min bästa vän och det enda jag dricker är thé.
Ja hur i helvete kan man bli förkyld IGEN när man precis har varit förkyld? Måste ha varit den där snorungen som hostade på mig på jobbet i lördags.. Utan tvekan var det hon. Springa runt på restaurang och hosta rätt ut. Vart fan är föräldrarna liksom och varför höll hon inte för munnen?! Nä, lär ungarna lite vett och etikett tack!!

Jag har ingen nässpray så jag förblir svullen i näsan. Spelar ingen roll hur mycket man snyter sig när man ändå bara är svullen. Så svullen att när jag försöker snyta mig så bubblar det i ögonen och blåser ut luft ur öronen. Jippie. Känns som att jag egentligen borde gå till närmaste apotek men jag orkar verkligen inte. ORKAR INTE. Jag hade sånt tryck runt höger näsborre igår så jag har tvungen att stoppa upp ett finger för att lätta trycket och hålla det där tills jag somnade för annars gjorde det liksom lite ont. Det spände pga det svullna. BLÄ.

Nu ska jag titta på sex and the city och tycka synd om mig själv.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK