God morgon

     Publicerat den  2010-02-09 › 09:44:59
     under My Freakshow 0 kommentarer
alla söthögar därute i världen som läser min lilla blogg. den var inte varit så värt innehållsrik den senaste tiden och jag lovar att bättra mig. Nu har jag precis slängt in första tvätten i tvättmaskinen och ska ta tag i städningen också. När allt är tvättat är det dags för garderobsstädningen. Så vi får se hur lång tid det tar men om jag känner mig själv rätt så kommer det ta sin tid. En riktig städdag ska detta bli. Har ingen lust alls att göra något annat idag än att vara hemma och pyssla. För detta är min enda lediga dag denna veckan, ja just ja, är ledig söndag också. Men då är det alla hjärtans :) Jobbar kväll varje dag fram tills söndag så en dag hemma blir fint. :)

Åh ja, Är det någon mer än jag som inte tycker att det passar sig att Döden pratar finlandssvenska i den där reklamen då han hämtar telefonkatalogen. Vet inte riktigt vad det är reklam för, för jag blir så upprörd när självaste döden som ska vara kuslig och hemsk öppnar truten och snackar finlandssvenska precis som mumintrollen. Funkar inte för mig.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK