HELLOOOOO SATURDAY

     Publicerat den  2010-02-06 › 12:53:39
     under My Freakshow 0 kommentarer

Det var en fantastisk kväll på jobbet igår och som Jim sa: Moa har nog roligast här ikväll!! Och om jag hade. Jag hade toppen gäster och allt gick som smort. Jag var fantastisk. Ja det var jag. Jag är svensk och kan säga att jag är fantastisk. Jag vågar säga det. OH NO. Vad ska folk tycka och tänka. För att vara ärlig så kunde jag inte bry mig mindre.

Vi får lov att gratulera Alex som fyller hela 6 år idag också. Han hade fått en massa bra saker berättade han för mig i telefonen nyss. Spel, lego o starwars grejer bland annat. Mm det var grejer det när man var liten och fick en massa nya leksaker på födelsedagen. Det var tider det.

Idag är det ju "mätdag" för mig också och sen 6 augusti ser det ut såhär:

Överarm: -3,5cm
Midja: -9cm
Stormagen: -7cm
Rumpa: -9cm
Lår: -5cm
Vad: -2cm

Tja, vad säger man. Inte illa pinkat tycker jag själv då. Halvtid tills målet och som det ser ut nu så ser det väldigt lovande ut. Jag vet att det finns många som tycker att jag är löjlig eller att det är så onödigt att mäta sig, att man ska vara nöjd med sig själv o hej och hå. Men om man inte är nöjd så måste man hitta nåt sätt att bli nöjd och jag blir mer och mer nöjd såhär. Deal with it. Jag känner många som klagar över sin kroppsform men inte gör något åt det. Den enda som kan påverka hur man ser ut är en själv. Så sluta klaga om du inte tänker/orkar göra nåt åt det.

Men nu till trevligare trevligheter. Jag jobbar 17.30-03.00 idag. Jobbar för första gången stängning som servitris vilket innebär att jag ska vara i loungen ikväll. Det är jag lite nervös över eftersom jag gillar matgäster bättre men vad vet jag :) Det blir säkert bra. Får ju vara bland the partypeople så man får nog ganska schysst stämning i kroppen. Kanske även kan ta en sväng om på dansgolvet eller liknande om tiden tillåter. höhö.

Nä nu ska jag ta mig ett bubbelbad, läsa lite recept, tända lite ljus och ta mig en kopp tea för avslappningensskull. Blir nog en ganska stressig kväll ikväll. Så det är bäst och passa på.







NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK