helt slut

     Publicerat den  2010-02-15 › 15:36:23
     under My Freakshow 0 kommentarer
Drog ut på en ärendesväng nyligen. NÄSSPRAY och ALVEDON stod på inköpslistan tillsammans med toapapper och frukt. Tänkte även leta efter nya krukor men kom istället hem med en ny duk, ljus och ljushållare/stakar. loves it. Måste ju få trösta sig lite i denna missär till sjukdom som kallas förkylning. Tänkte även köpa med mig vaniljsemlor hem och tröstäta såhär dagen innan fettistisdan men det fanns bara att beställa. Så nu har man beställt två tills imorgon. höhö. Första semlan för i år och förmodligen den enda. Tänk att det inte går att köpa  vaniljsemla i denna stan. Nånsens.

Väl hemma med lite grejer till mat, toa och hushållspapper, halva apoteket och frukten så är jag helt slut men jag kan åtminstone andas som folk. Mentholsmak i nässprayen är grejen gott folk. En alvedon på det och så kanske det blir en liten napis innan Peppe stiger innanför dörren. Idag ska jag laga trevlig mat till min älskade. Nä. Nu ska jag krya på mig lite hade jag tänkt.
'puss





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK