I'm on fire

     Publicerat den  2010-02-04 › 10:25:18
     under My Freakshow 0 kommentarer

Goooood morgon!
Igår gick jag ytterligare ett follow pass med Christina i servisen. Det gick jättebra och hon berättade för vår manager att hon tycker att jag kan klara mig själv efter igår :D Toppen och helt great. Det var en ganska sjuk dag igår.Först jobbade jag 10-15 i köket sen 16.45-23 i fronten. Så det blev en heldag på jobbet kan man säga. 11h och 15 min på en sketen onsdag är ju trevligt. Är ganska svårt att få till en skaplig frisyr efter att kockamössan har suttit på skallen men med lite fix och trix så:) Idag blir ett härligt 18-23 pass, imorgon 11-22 och lördag 12-22. Vilka dagar man har framför sig. Fiifhään så roligt. Älskar våra långpannor.

När jag loggade in på bloggen såg jag att jag även hade vunnit tandblekning hos unitedstyle, helt fab. Med nytt läppstift och vita tänder kan man ju bli en riktig läckerbit. :) En bra morgon helt enkelt.


Nä nu blir det en frukostomelett.
puss haj






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK