Kväller

     Publicerat den  2010-02-23 › 22:07:04
     under My Freakshow 0 kommentarer
Nu är det dags att borsta gaddarna och lägga sig tätt intill min man som förövrigt är nygaddad och fin :) Imorgon väntar en lång dag på jobbet och jag hade då tänkt att börja min morgon med en rejäl frukost bestående av gröt för en gångs skull och hårdbröd till det. Ja det är i alla fall vad jag tänker nu. Men imorgon 7.30 är det säkert en annan visa. Som vanligt. Lär även se till att sminka mig fräsht och med hållbar make-up och en enkel frisyr.

Hoppas att imorgon är en bra dag. Jag känner på mig att det blir en bra dag (om jag somnar i tid).

Oj så jag producerar massvis med inlägg som egentligen inte har så stor mening. Men det är det jag har min blogg för. Känner jag för att skriva så gör jag det PUNKT.


God natt babies.



nattvandring i Peters kavaj, balafton 2008.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK