Lite arg

     Publicerat den  2010-02-23 › 14:39:49
     under My Freakshow 2 kommentarer
Är det bara jag som bryr mig om när man tar bort julen och blir lite sur när andra inte riktigt resperkterar högtiden? Vi har grannar på andra sidan innergården som FORTFARANDE har adventsljusstaken och julgardinerna kvar i fönstret. De låter staken lysa dag ut och dag in, natt ut och natt in. Varför tar de inte bara bort den? det var länge sedan man skulle kasta ut julen. Ska de bara låta den stå där till nästa år eller är de bortresta tills vidare? Varför gör de såhär mot mig? Jag blir arg varje gång jag ser den lysande staken i deras fönster. Är det bara jag som är såhär fånig för jag anser att det är fånigt att bry sig men vad är det för mening att ta fram speciella prydnader, saker och gardiner till julen om man ändå inte plockar bort dem sen? Kan man ha ljusstaken kvar sent in i febrari och det förvånar mig inte om de inte är borta innan det blir marsmånad.



mamma ›

De kanske har dött???

Datum: 2010-02-23 Tid: 15:13:42
Moa ›

Ja man vet ju faktiskt aldrig. Usch vilken hemsk tanke och så sitter jag här och är arg!!

Datum: 2010-02-23 Tid: 19:28:40 BLOGG: http://mooakarlsson.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK