Ny lur

     Publicerat den  2010-02-01 › 10:40:18
     under My Freakshow 2 kommentarer
Nu var det länge sedan man skrev ett inlägg men det ändrar vi på nu.

Jag har varit helt slut. Jobbade till 00 i fredags och började 11 i lördags. Då jobbade jag 11-22 alltså 11 fina timmar och sen utgång på det. Vi dansade benen av oss inne på Etagé till kl 05. Upptäckte där att min telefon var lost och helt spårlöst borta. ÅH NEJ. Det händer liksom inte mig. Har aldrig hänt mig innan att jag har tappat en telefon. Jag har ju haft mina längsta kontakter på mitt SIM sen jag var typ 9-10 år och nu har jag helt plötsligt inga alls förutom några få som jag antingen har kommit ihåg i huvudet eller raggat upp på facebook. Jag kom hem vid 6 i söndagsmorse efter massvis med frustrerat letande på Etagé men sov sjukt dåligt och vaknade kl 10. Har hört att 4 timmarssömn kanske inte är så jätte hett.

Så vi var iväg till onoff och skaffade en ny telefon till mig så nu är man några tusenlappar fattigare än vad man hade räknat med den här månaden. FAN. Blev i alla fall en LGBL20 som bara har lite halvtouch och än så länge trivs jag bra med den.

Idag har jag fått sovit ut och känner mig helt okej. Det är städdag deluxe idag och ska hela lägenheten, alla ytor, golv och lister, med mera med mera. Det ska bli skinande rent hade jag tänkt. Sen har jag fått igång min digitalkamera igen. Eller ja, Peter fick igång den. :) Har jag sagt att han är bäst min karl.  Världens bästa faktiskt. Ingen protest.



Ganska fin ändå?


Lilli ›

nej va surt! vad har du för opperatör? dt är så himla dyrt att ringa från norge, om man inte ringer till tele2. <3

Datum: 2010-02-01 Tid: 11:07:41 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/
Lilli ›

sv- ja, jag har också tele2 :)

Datum: 2010-02-01 Tid: 12:12:00 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK