Perfect sunday

     Publicerat den  2010-02-21 › 14:47:41
     under My Freakshow 2 kommentarer
Igår var vi som sagt på 30års party i Höör. Det var mycket trevligt och tiden bara sprang iväg. Det bjöds på tävlingar, god mat och en bra skvätt med alkoholhaltiga drycker. Det var "bordsplacering" av en ganska skojig modell. Man tog ett glas när man anlände och under glaset stod en siffra och vid det bordet skulle man sitta. Jag fick 2 och Peter fick 7. Skapligt nervöst eftersom jag bara hade sett några ansikten där som hastigast innan.. Men jag hamnade vid bästa bordet. Girlpower som tusan. Vi var sex stycken i laget och alla tjejer. Av åtta lag kom vi på fjärdeplats men vad gör det när man hade så trevligt. Naturligtvis så trodde vi ju att vi låg bäst till. Enligt oss satt ju vi på facit. :) Jag hade inte koll på tiden en enda gång på kvällen och rätt som det var var det dags att hinna med tåget som skulle ta oss hem till Malmö igen.

Tack så mycket Catrin för att vi fick komma på din 30års skiva.


Nu ligger jag i soffan, dricker espresso och kliar mig på magen. Idag blir det inte många knop gjorda, dels för att det är dagen efter fest, dels för att det snöar och dels för att jag helt enkelt inte vill göra några knop idag, imorgon eller på tisdag. Jag ska vara ledig ledig ledig. Man måste tänka på sig själv ibland. Peter har precis stuckit iväg för att köpa mat. Han vägrade berätta vad han skulle köpa och smilade sådär som bara han kan. Så jag antar att det blir något smarrigt och säkert onyttigt men vad vet man. Han kan han, min karl.





Johanna ›

Du är gräsligt snygg honey<3

Datum: 2010-02-22 Tid: 14:04:45
Moa ›

Aw. Tack snäckan.!!! Du kan vara schniiiiiggg.... <3

Datum: 2010-02-22 Tid: 14:38:29 BLOGG: http://mooakarlsson.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK