sunshine

     Publicerat den  2010-02-10 › 07:59:15
     under My Freakshow 2 kommentarer

God morgon härliga ni...

Här sitter jag i soffan, nyduschad, påklädd med blötthår och funderar på vad för frukost jag ska få idag. Yoghurt med solroskränor, pumpafrön och linfrön hade inte varit så dumt så det får det bli :D

Det var längesedan jag var uppe såhär tidigt eftersom jag börjar tidigast 10. Så idag ville jag gå upp extra tidigt så jag kan ta det lugnt innan jobb. Så nu ska jag sminka mig och sen käna frulle.

Angående dammsugaren igår så var det tydligen motorn som var paj och vi var tvugna att köpa ny. Kul att jag hade sönder en dammsugare som enligt bruksanvisningen skulle hålla i 10 år. Vad är det med mig? Jag borde inte ha en enda teknisk pryl. När jag skulle göra gino för några veckor sedan så gjorde jag så att ugnen gick i baklås så att jag inte fick upp luckan. Peter lyckades naturligtvis. Min datorskärm på laptopen lägger av lite då och då när den känner för det och min kamera blev tjall i zoomen/linsen och fungerade inte på några månader. Även den fixade Peter förra veckan.

Nu har vi i alla fall köpt en ny dammsugare som ska hålla för lite tuffare tag. Jag har ju egentligen ingen aning om vad jag gör med mina tekniska prylar men det kan ju alltid vara bra att de tål lite grann. hehe



Sandra ›

Ah men precis :) Jaaa, den lila är delikatast. Älskar lila, & vill ha både den & den bruna. Eller vill ha ALLA. Haha..

Datum: 2010-02-10 Tid: 11:09:45 BLOGG: http://sandraohstrom.blogg.se/
Sandra ›

Förresten, vet du om dom säljer Iittala nere på gågatan? Är lite skeptisk för att beställa glas & porslin från nätet ;s

Datum: 2010-02-10 Tid: 11:32:39 BLOGG: http://sandraohstrom.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK