t

     Publicerat den  2010-02-15 › 17:32:55
     under My Freakshow 0 kommentarer

Jag lagade pizza, dock så köpte jag bottnen på Ica eftersom jag inte har haft ork att göra en egen. (ja jag vet, min livsstil med färre kolhydrater går som en berg och dahlbana men jag äter generellt mycket bättre nu än innan). Jag fyllde den med färska champinjoner, italiensk lufttorkad skinka, kräftstjärtar, kryddor och mozzarella. mums. Sen ska man ha jääättemycket sallad till och marinerade vitlöksklyftor. Mums enligt mig i alla fall.

Sen undrar jag varför jag köpte en nässpray som bara var för täppa, skulle ju natuligtvis köpt otrivin comp som är för både rinn och täppa. Nu rinner det ju som bara den. Åh. denna näsa. Kom och hjälp mig.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK