Tankar

     Publicerat den  2010-02-20 › 01:23:13
     under My Freakshow 1 kommentarer
Ibland är saker bara jobbigt. Varför är det så?

Idag var det bara jobbigt att jobba. Jag kände mig stressad för ingenting vilket i vanliga fall aldrig inträffar när jag jobbar. Försöker alltid behålla mitt lugn. Men idag var jag nästan gråtvärdig. Det var inte alls speciellt mycket att göra så utan det var mer att jag kände att jag inte hade kontroll över migsjälv. Och hur ska man kunna hålla full kontroll över sin station om man inte har koll på sigsjälv? Prestationsångest, ångest. Jag är nu ledig i fyra dagar. Imorgon är det fest men resterande tre dagarna ska jag bara ta hand om mig själv och fundera över varför jag har varit så märklig de senaste dagarna. Idag kände jag mig inte som migsjälv och det är aldrig ett gott tecken...

Jag tackar gudarna för att jag har världens bästa och underbaraste sambo.
Tack för att du finns älskling.

Jag säger god natt med en dyster ton, en klump i magen och en sten på hjärtat.



Var rädda om er.


Lilli ›

hihi, dt där är ju vi blöjan <3

Datum: 2010-02-21 Tid: 21:55:20 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK