Tryffel

     Publicerat den  2010-02-18 › 15:37:25
     under My Freakshow 1 kommentarer
Har sitter jag och väntar på att  min tryffelsmet skall stelna så att jag kan rulla fina små tryffelbollar och rulla in dem i kakao. Hade ju tänkt att ta med dem till jobbet ikväll och bjuda på smarriga tryfflar på mörkchoklad. MUMS. Smakde nyss på smeten och herregud vad jag är bra. Har lite flingsalt i också så att man får blandningen mellan chokladens sötma och det salta från flingorna. Det vattnas i munnen på mig. Höhö. Men Nyss ringde bossen och frågade om jag kunde börja kvart i fem istället för kl sex så nu ska jag snart bege mig så att jag hinner äta en bit mat innan också. Tryfflarna får helt enkelt bli fredagsfika om inte Peter äter upp smeten ikväll ;)

Baka får mig verkligen att slappna av. Jag kan få riktiga cravings efter att baka, speciellt när jag har varit stressad eller liknande.

Well dags att packa väskan och dra.


Jen ›

Du är en riktigt liten "husmus" du Moa =) Sötast i världen är du. Puss

Datum: 2010-02-18 Tid: 17:36:34 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK