Utanför boxen

     Publicerat den  2010-02-16 › 11:47:41
     under My Freakshow 0 kommentarer
God förmiddag!
Tror ni att det var nå skönt att sova till 11 idag då? :) Först vaknade jag vid 8 klarvaken!! Såg lite på Jims värld och somnade om. Perfekt. Sov till 11 och traskade upp för lite frulle. Slog på fyran och såg där att det var programmet efter tio med Malou. Love. De snackade om förkylning passande nog och jag sög åt mig som en svamp. Var ganska kul att de snackade om c-vitamin, antioxidanter m.m Mycket ingefära, blåbär , frukt för att hålla sig frisk. Då var det ju trevligt att jag har blåbär på gröten, ingefära i the´t och kiwis på ingång för lite frukost dessert. Tummen upp för att jag SKA vara frisk imorgon.

Sa till tanten på konditoriet att jag skulle hämta mina vaniljsemlor kring lunch idag. Visst kan man väl hämta dem 13 då? Har lite kvar att göra innan jag kan sticka.

Nu blir det kiwi och kaffe. Sen en skvätt nässpray.

Skridskor i söndags :)


Såhär kan det se ut när man vaknar på morgonen!!!

Och i köksfönstret är det en vit dröm.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK