..

     Publicerat den  2010-02-04 › 12:37:17
     under My Freakshow 0 kommentarer
Jag totalälskar omelett till frukost. Idag blev det en kopp the till och snart är det dags för kaffe. Ligger i soffan och slötittar på film samtidigt som jag surfar. Det ser ut att bli rätt fint väder idag vilket är bra. Jag tror på en lugn dag idag eftersom jag har mycket jobb framför mig men jag ska nog försöka hinna med en liten promenad också. Det kan ju vara trevligt.

Idag är det den 4 februari och två dagar kvar till Alex 6årsdag. Tänk vad tiden går fort. Helt fantastiskt. Känns som att det var nyss han föddes.

Nej nu blir det en liten kaffe och sen tror jag att jag ska ta mig ett bad, på med mysbrallor och sedan den där promenaden man skrev om ovan.

Oh och jag klarade vinprovet på jobbet också:D grattis mig :)


Sen vill jag informera om att jag har mitt gamla nummer igen nu!!! Så alla som jag känner får ta och slänga iväg ett meddelande till mig och skriva vem det är så jag får alla nummer igen så fort som möjligt..





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK