hemlis

     Publicerat den  2010-02-05 › 10:22:25
     under My Freakshow 0 kommentarer
Jag har fått en award av Beccis. :) Trevlans.

Den som får denna award ska göra på detta viset:
- Kopiera awarden på sin blogg
- Länka till personen som gett dig awarden
- Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
- Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
- Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en award att hämta!


1. Jag rakar mig under armarna varje gång jag duschar. Har hårunderarmarnafobi.
2. Jag gråter varje gång jag ser extreme home makeover-
3. Jag har 5 syskon och 7 syskonbarn 8:e kommer om 1 månad ca. Grande familia.
4. Jag totalälskar att baka. Jag kan få riktiga bakcravings och de går inte över innan jag bakar.
5. Mina "pektår" är längre än mina stortår.
6. Jag har sönder alla tekniska prylar jag äger, även ugnen har fått sig en omgång (inte med mening såklart).
7. Jag vill att mina barn ska heta Charlie, Waldemar och Leopold. I will hunt you down and kill you if you use it.

Jag vill ge en award till: Linnea, Jennica, Erika, Sandra, Linn, Amelie & Familia

Sådär ja.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK