Vad händer?

     Publicerat den  2010-02-05 › 09:50:07
     under My Freakshow 0 kommentarer
God morgon alla bloggläsare!

Pratade precis med jobb och de ville ha in mig 16.45 istället för 11 och jobba längre ikväll istället. Inte mig emot eftersom det finns lite saker att pyssla med som jag inte riktigt visste hur jag skulle hinna med. Plugga recept till exempel, växla kosing till min växelkassa som ska vara i väldigt massa valörer, städa en skvätt kanske och allmänt ta det lugnt. Denna halvstressiga morgon blev helt plötsligt fredagsmysig och man kanske till och med skulle höra med någon vacker väninna om de är sugna på en teakopp med tillhörande kaka. Jag har även ett bakprojekt på gång som jag kanske skulle ta och göra idag när jag ändå har all tid i världen. Ja som ni märker så har jag massvis med saker att fylla (min dyrbara) tid med.

Ohoj och välkomna åter.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK