Woho

     Publicerat den  2010-02-03 › 09:03:24
     under My Freakshow 1 kommentarer
har börjat min morgon med att få reda på att jag vann det där läppstiftet som jag tävlade om i förra veckan  hos pinknation. :) det var ju helt jäkla ypperligt. Grattis till mig liksom.

Sitter och verkligentrycker i mig frukost för att bli klar. Väntar på nå hantverkare som ska in och kika på våra fönster(?) tror jag. Känner mig lite stressad eftersom de ska komma halv 10 och samtidigt som de kommer måste jag sticka till jobbet. Så jag kniper tummarna för att de är i tid, vilket de så sällan är. Och självlisk som jag är så väntar jag bara 7 min på dem. Annars får de fan stå där med skägget i brevlådan.

Well nu är det dags att dricka espresson innan den blit kall.

hej


Li ›

sv- wuhuu, cooolt ! :D

Datum: 2010-02-03 Tid: 09:22:41 BLOGG: http://lbelin.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK