2010 bling bling

     Publicerat den  2010-01-05 › 17:57:29
     under My Freakshow 1 kommentarer

Nystart, nytt år och hej o hå. Jag har massvis med saker jag vill uppnå under det kommande året. Jag känner mig inspirerad och supersugen på att börja med allt.

Jag har fått en symaskin i julklapp av mina kära föräldrar så jag vill sy om massvis av mina kläder. Köpa massvis med tyger, blingbling och saker att sy på mina kläder, sy mina egna kläder. Ja ni fattar grejen. Så efter jobbet imorgon ska jag nog köpa lite tyg så att jag kan sätta igång :)

Sen har jag massa annat smått och gott att uppnå men det håller jag för mig själv. I alla fall ett tag till ;P



mamma ›

Ska göra samma själv. Och tänkt på att vi spar på jordens resurser när vi återanvänder!! Ska ut på logen och leta upp gamla klädsäckar! Ska sy överkast!! kram

Datum: 2010-01-05 Tid: 23:17:54



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK