Allt och lite till

     Publicerat den  2010-01-03 › 02:37:06
     under My Freakshow 0 kommentarer
God nattens mina duvor, prinsessor, prinsar och fantastiska vänner.
Jag låg och kollade på Final destination 2 igår/natt och fick jordens dödsångest. man kan faktiskt dö när som helst. Jag har alltid haft i tankarna; nej det händer inte mig.
Men det kan det. Det kan hända mig att någon väldigt väldigt nära går bort, att jag eller någon jag älskar får obotlig canser m.m. Man måste ta till vara på sina dagar, sina nära och kära. Jäkla film

Därför ( :) ) satt jag och några kollegor kvar efter jobb och tog några välförtjänta öl/drinkar efter en lång arbetsdag. För mig 10 timmar och de andra lika så. Vi hade så himla trevligt och det slog mig verkligen vilka fantastiska människor jag arbetar med. Mina kollegor som har blivit mina vänner som jag verkligen bryr mig om. Puss på er alla.

Nu ska jag gå och sova. Mysa och städa hela dagen imorgon innan Peter kommer hem. Laga kanske någon trevlig maträtt och sen myyyysa med min älskipälski som fattas mig så mycket här hemma....... ♥





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK