den som bäddar välter ofta liten tuva om och om igen

     Publicerat den  2010-01-12 › 11:18:28
     under My Freakshow 0 kommentarer
Goder förmiddag!

Hur har ni sovit? Jag har sovit förfärligt. Somnade kanske 6 imorse. Har bara legat och vridigt mig heela natten. Har inte varit trött alls och ja, jag sov väl mellan 6 och 10. Inte alls kul. Vet inte vad jag ska göra åt min dåliga sömn längre. :( Jag tar väldigt gärna emot råd. Har provat sov-the, valerina forte, inte druckit kaffe, gått upp tidigt och lagt mig i tid, läst på kvällen. Med mera med mera. Så jättegärna om ni har några råd så tar jag emot dem med glädje. Vill prova ALLT.

Till något roligare. Ska träffa Isabell idag som jag inte har träffat sen hon var hit i februari tror jag. Om jag inte missminner mig. Ska bli så himla kul. Halv två ska vi träffs. :)

Nu ska jag ta en iskall dusch så att jag vaknar till liv. Jag hade tänkt göra jättemycket saker idag på dan men orkar inte ett piss pga min sömn :/ Fast gårdagen var ju extrem, i vanliga fall tar det kanske bara 3 timmar innan jag somnar. Och igår drack jag espresso vid kl 6 så det kan ju ha med det att göra. Men vad vet man...







NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK