Det luktar rent

     Publicerat den  2010-01-18 › 11:58:19
     under My Freakshow 2 kommentarer
Tvättmaskinen kör för fullt och lika så torktumlaren. Har torkat alla golvlister, dammsugit alla golv och även våttorkat dem. Det luktar rent. Jag älskar det. 7th heaven är på tvn i bakgrunden och det är mysigt. Jag kikar ut på innergården och ser att den är täckt av snö. Jag har inte hunnit duscha än men det kommer. Snart. Ska bara njuta lite till av ett rent hem innan det är dags. Jag längtar efter att få bada. 2 veckor kvar endast.

Det är 46 dagar kvar tills Alice i underlandet har biopremiär och jag försökte boka biljetter men var tydligen för tidigt ute. Typiskt. Jag är ju totalgalen i Alice i underlandet och längtar efter denna nytolkning av den. Älska älska älska.


källa: google.com


Anonym ›

Duktig du är som städar!! Hehe, så du var för tidigt ute haha.. Gav de nåt release datum på bilj?? 3D är ett måste!! Många kramar

Datum: 2010-01-18 Tid: 14:50:32 BLOGG: http://jennicalouise.blogg.se/
linnea ›

sv: visst är det en fin bild på dom? dom var så småå!

Och tack så mycket, puss :D

Datum: 2010-01-18 Tid: 20:05:32 BLOGG: http://linneafl.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK