Det viner i knutarna

     Publicerat den  2010-01-27 › 12:51:20
     under My Freakshow 0 kommentarer
snön vräker ner och det är på snedden. Sicken storm. Det brusar och donar här utanför och balkongen är fylld med snö. Mysigt. Det får mig att längta hem till ett snötäckt dalafjäll. Min sjukstatus är nästan lite värre idag än igår och jag gör inget annat än ligger på soffan och kollar på dålig tv. Ska resa röven och sätta i en sex and the city dvd och låta tiden flyta vidare. Min hals är helt fuckad och jag trodde att naturell yoghurt hade någon lindrande effekt men det sved ju så det var inte klokt. Känns som att hela halsen är ett stort sår. Ajaj. Stackars lilla mig. Öronen har också hängt med på noterna och värker lite av och till. Nej mycket till för att jag ska ta mig från soffan kan jag säga. Kallt är det ocskå. Nej. ingen bra dag. Nej.





NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK