Did you hear about the morgans?

     Publicerat den  2010-01-21 › 09:37:48
     under My Freakshow 0 kommentarer
Igår startade jag min "utbildning" på friday's till Servitris. Jag gick follow med Christina och hon var väldigt duktig på att lära. Det var så jäääkla kul. Ni tycker väl kanske att servitris yrket inte verkar så stimulerande men gud vad kul det var att prata med gästerna, lära sig handdatorn som vi använder för beställningar osv. Det var så kul att lära sig något nytt. Jag gillar't. Och dessutom får jag springa runt i våra coola randiga kläder och väst :), nästa followpass är imorgon med Karro. Längtar. Så idag ska jag köpa mig en väst och kanske hitta några söta pins :)

Igårkväll var jag och Jennica på bio. "Har du hört ryktet om Morgans". Den var SVINBRA. Inte lika mycket tjejfilm som jag trodde faktiskt så det var toppen. SJP och H. Grand är ju toppenbra skådisar. Tuppen upp upp upp.

SE DEN.

Nu har Jennica och jag bestämt att vi ska bli biobuddies utöver vanliga buddies. :) Låter som en lysande idé. Så nästa vi har på listan är ju såklart "Alice i underlandet" och "sex and the city the movie 2". Det finns säkert massvis med andra trevliga filmer att skåda.






NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK