...

     Publicerat den  2010-01-25 › 22:51:19
     under My Freakshow 1 kommentarer
Pirret.

Jag kom hem från jobbet för ca 1 timme sedan och håller för fullt på med att varva ner. Det blev JÄTTEMYCKET att göra och jag kunde känna hur min kropp förbrände fett. Jag rörde på mig såå mycket. Mycket mer än vad man tror att man gör när man jobbar i ett kök. 4 timmar total stress. Det var en stund då man inte såg ljuset i tunneln alltså. Men det är kul att det är så mycket folk som äter hos oss. Som jag skrev tidigare så tror jag att jag ska snöa in på LCHF igen med en touch av GI. För att vara ärlig så sprack det vid 21 tiden då jag var tvungen att ta en skiva bröd för att få igång kroppen igen. Då behövde den kolhydraterna. Nu efteråt ångrar man sig ju såklart men shit happens. Jag var nyttig resten av dagen. Beach 2010 är nära.

Vill välkomna mina nya läsare också. Fick en smärre chock när jag kollade på statistiken. Men det är ju bara roligt:)

Min mage kurrar och jag skulle kunna döda för en hårdbrödmacka med creamcheese och salami. Men icke sa nicke. Ska hålla mig. Suget kommer att gå över. Och det är dags att försöka sova. Pirret i mina ben som är en blandning av gamla rörelser och utmattning börjar lägga sig och borsta tänderna blir mitt nästa moment.

Har förresten hittat ett par skor som är helt min stil och TO DIE FOR



Hitta till sidan med skorna HÄR . De har suuupersniiigga greeejjjoor.... GODNATT


pappi ›

Hej Moa! Vi ser att du fullt upp, häftig kökslampa ni köpt. Har skaffat mailaccesskort så nu blir vi med varje dag. Kramar pärona

Datum: 2010-01-26 Tid: 11:52:35



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK