Fab. life

     Publicerat den  2010-01-06 › 20:39:46
     under My Freakshow 2 kommentarer
Okej!
Jag har bestämt mig för en liten sak!
Imorgon ska jag sola solarium! Trots att det ska vara så otroligt farligt!! OH NO!
Men jag står fansiken inte ut att vara såhär blek. Jag har aldrig varit lika blek som jag är nu och BUS är bara kladdigt och fläckigt. Imorgon börjar jag. Jag ska bli brun och snygg. Har även bestämt mig för att träna mer än jag gjorde 2009. 2009 var förändringarnas år, 2010 är förbättringarnas år. En i mängden? No way!!!
Jag ska sola mig brun
Sy om mina kläder så jag blir one of a kind, unik!!
Jag ska träna mer och bli en aningens mer fit än vad jag är idag.
Jag ska äta nyttigare!
Lära mig något nytt varje dag.
Vara mindre negativ och se det positiva i allt (läs nästan allt)

Ja ett bättre år helt enkelt. Jag ska bli bättre!



FRIDAHCHARLOTTA ›

HAHa ska också sola, måste fan:D

Datum: 2010-01-06 Tid: 21:30:41 BLOGG: http://fridahcharlotta.blogg.se/
B E C C A ♥ ›

I feel you sistaah!

Haha. Näe men ärligt. Jag hatar också att vara såhär blek. Men det är ju inte bra att sola dock :/

Datum: 2010-01-06 Tid: 23:12:00 BLOGG: http://lifeasbecca.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK