Försova sig till ingenting?

     Publicerat den  2010-01-07 › 10:45:42
     under My Freakshow 2 kommentarer
Jag gillar att gå upp halvtidigt på morgonen, typ halv 9, 9 för att det är så underbart. Speciellt när jag är ledig och vet att alternativet att sova finns men jag vill inte :)

Idag tänkte jag att jag skulle gå upp vid halv 10. en skvätt halvsent men jag försov mig. :/ stängde av klockan och somnade om. Jag börjar jobba kl 18 så det gjorde ju inget men jag blir så besviken på mig själv när det händer. Eller ska man mer tänka att Kroppen vill sova mer eftersom jag somnade om?

Nu sitter jag istället med huvudvärk för att jag har sovit för mycket men har ändå hängiga ögon.

Det är så mycket jag vill hinna med idag innan jag börjar jobba och det är en av anledningarna att jag brukar gå upp tidigt för att hinna vakna till, göra saker, jobba :)

* bära ner resväskan i källaren
* Städa undan i V-rummet
* städa sovrummet och tvätta nya sängkläderna
* få in symaskinen hallen till gästrummet och kanske börja pilla lite på den :)
* Äta frukost någonstans i allt virrvarr
* Duscha och göra mig fin till jobbet
* göra hallen fin, den ser ut som ett bombnedslag
* sola solarium

Åh, ja. Jag har visst glömt att berätta för er att mina chefer vill satsa ännu mer på mig, jag ska även lära mig hur det är att vara servitris nu i vårvintern. Mycket mycket spännande. Till sommaren kommer jag kunna vara både: värdinna, kock och servitris. Inte så jäkla illa pinkat. Sen har vi bara baren och manager kvar så kan jag allt. ;) Det är grejer det. Sen så har jag ju bestämt mig för att jag ska vara kvar på Friday's länge. I love it there. Bättre kollegor får man leta efter.

Updt-
* bära ner resväskan i källaren
* Städa undan i V-rummet
* städa sovrummet och tvätta nya sängkläderna
* få in symaskinen hallen till gästrummet och kanske börja pilla lite på den :)
* Äta frukost någonstans i allt virrvarr
* Duscha och göra mig fin till jobbet
* göra hallen fin, den ser ut som ett bombnedslag
* sola solarium (brände min nos på kuppen)



FRIDAHCHARLOTTA ›

**



jaaa, men nu kmr jag inte hiiinnna sola:O!! läget ?!

Datum: 2010-01-07 Tid: 11:17:51 BLOGG: http://fridahcharlotta.blogg.se/
FRIDAHCHARLOTTA ›

**



nee tyvärr inte !!:).. Åh va skönt ! De är toppen med mig:D

Datum: 2010-01-07 Tid: 13:29:16 BLOGG: http://fridahcharlotta.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK