gooodiie goodiiie gooodiiiie

     Publicerat den  2010-01-10 › 15:47:02
     under My Freakshow 1 kommentarer
Har varit död tills nu typ. Fanns inget kaffe hemma idag och tänkte att jag skulle vara duktig och inte dricka kaffe idag men huvudvärken var inte att leka med. Fy, tog mig ett avkopplande bad, läste lite och trodde att det skulle gå över men icke. Struttade iväg till Ica Malmborgs och köpte kaffe och äntligen är jag människa igen. I köket vankas tacos som min älskade sambo, pojkvän och bättre hälft pysslar med. Love:* känner doften av älgfärsen in hit och det är ljuvligt. Mmmmm...

Jojje som var här på nyår tillsammans med sin tjej beskrev min tacopaj gjord på älgfärs väldigt bra men ganska groteskt: Det knullade i min mun så gott det var. Och ja, det kan nog stämma. Han har tydligen skrytit upp den ganska stort enligt hans tjej (som jag jobbar ihop med). Men det är kul att folk gillar ens mat:P

Oh, har köpt på mig massvis med böcker eller massvis, fyra stycken. Har tänkt att jag ska läsa mer under 2010 för att jag är såååå avkopplad och avslappnad då.

här har vi dem:



Har för mig att Låt den rätte komma in har blivit film och jag antar att den är bra då:P
Matilde är uppföljare till Jenny S som jag ÄLSKADE ÄLSKADE ÄLSKADE.
Aprilhäxan rekommenderade damen på bokaffären.
Jenny är skriven av Jonas Gardell och jag har redan läst ut den. Hemsk men tänkvärd. 4/5 verkligen!!

Just nu är jag inne på Matilde och än så länge är den lovande :)


Anonym ›

Denise har skrivit fler super bra böcker, läs dem!!

Datum: 2010-01-10 Tid: 23:45:52



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK