gurgel

     Publicerat den  2010-01-25 › 10:24:14
     under My Freakshow 3 kommentarer

Nu har jag varit vaken i en timme och inte fått i mig frukost. Jag är så himla sugen på omelett så det svämmar över men vet inte om jag orkar göra en. Blev ju lite avskräckt när man såg stackars Leffe i Kniven mot strupen i torsdags som inte kunde göra en omelett. Nu vet jag väl att jag kan men han stackarn. höhö.

Idag ska jag jobba 17-21, vi har tydligen jättemycket bokat idag. Löning you know och folk vill spendera. Precis som jag. Jag var i valet och kvalet imorse om jag skulle sjuka mig idag eller inte men valde att låta bli då jag känner mig lite piggare. Dock lika snorig men har inte känt av någon feber än. Tummen upp upp upp. Har dessutom inte lika ont i halsen heller så jag hoppas att det är påväg mot rätt håll.

Bestämde mig igårkväll när jag inte kunde sova att försöka börja med hflc igen. i någon månad i alla fall. Har blivit inspirerad av denna bloggen. kika gärna in hos henne. Hon är en jätteduktig bloggerska. Jag gillar. men vi får väl se hur det går. Som sagt :) Minns att jag saknade pajbotten och hårtbröd jääääättemycket förra gången.

Innan dess ska jag hinna med att plugga lite. Har prov på onsdag på våra viner som vi har på jobbet. Ska kunna namn, var de kommer ifrån, vilken druva och vad de passar till. Det är en hel drös med viner så det gäller att plugga flitigt. Har även ett uppkommande prov i köket på Fry/sauté innan den 4 feb så det blir lite plugga framöver. Back to skolbänken :)

tjena



Sandra ›

Men ellerhur :S alltså det är HELT OKÄNDA personer. Vad ska dom läsa min privata blogg för? Hade vart en annan sak om jag ens vetat vilka dom var :S Nä, fyfan som sagt BARA drygt.

Datum: 2010-01-25 Tid: 10:48:26 BLOGG: http://sandraohstrom.blogg.se/
Linn ›

sv, ohyes! synd att man maste aka sa langt nu mitt i vintern for att hitta lite solsken! :) eller ja, canarieoarna funkar val :D annars vill jag garna besoka lite europa i sommar, ar ju bara i asien o usa annars kanns det som :D kram

Datum: 2010-01-25 Tid: 13:49:37 BLOGG: http://linnlowes.com
Lina ›

ja speciellt mina :D dom är dom gosigaste!

Datum: 2010-01-25 Tid: 16:29:19 BLOGG: http://millblomskan.blogg.se/



NAME PLEASE:


GOT MAIL?:


GOT BLOG?:


DO YOUR THING:


I'LL BE BACK